onsdag 24 juni 2009

Bildbevis

Många har imponerats och förvånats (hmmm...) över min framfart i löpspåret. Jag har också uppfattat ett stort sug efter bildbevis. Som tur är var kollegan Anneli snabb (!) med kameran under halvmaran i fredags. Tack vare henne kan därför detta unika foto nu publiceras:



Undertecknad i full galopp. Skymningsljuset indikerar att jag kan ha sprungit någonstans mellan 13-15 km när bilden togs. Det var för övrigt då som toalettbehovet kändes som mest akut... Och då menar jag AKUT!



Samtidigt, 600 mil norrut. Midsommarbuffé har dukats upp i växthuset. Herrar T & A ser ut att trivas!



Grönt och fint inne men en aning grått ute...



Sjön som jag längtar efter!



Och en bit grillat ska inte bli fel det heller...!

För att sluta på samma tema som vi började så kan rapporteras att jag nu avverkat sammanlagt 300 varv runt campen. Det gör dryga 30 mil i varierande löp- och gångstil.

Inga kommentarer: